L' EMPRESA

fitlene
 
 
 
Dissenyem, creem i produïm filats sintètics
per als diferents sectors de l'àrea tèxtil industrial.

fitleneExperiència i entusiasme

La nostra àmplia experiència, un equip humà amb més de 30 anys d'activitat dins del sector, capacitat productiva i tecnològica, unida a l'entusiasme i il·lusió de créixer al costat dels nostres clients, ens permeten oferir solucions a mida, adaptant-nos a les exigents necessitats del mercat actual.

Enfoquem la nostra dinàmica per oferir solucions aplicables a cadascuna de les diferents àrees en sectors com la moda, tèxtil llar i decoració, microfibres aplicables al sector de neteja industrial, calçat i equipament esportiu, entre d'altres.

logo-oekotex

 

 
 
 
 

Descarregar Certificat Oeko-tex

 

DE MOLLET AL MÓN
Reportatge publicat a La Vanguardia el 16 de juliol de 2013

Quan a l'ambició ben entesa se ​​li uneix bon producte, competitivitat, coneixement, planificació i els recursos necessaris, els resultats d'un projecte d'internacionalització solen ser bons. És el cas de Fitlene, una companyia catalana els productes de la qual, orientats al sector tèxtil, no només consoliden el seu posicionament a Espanya sinó que s'obren cada dia camí en més mercats.

articulo la vanguardiaHerència del grup portuguès del mateix nom, Fitlene és des de 2007 una empresa independent i de capital 100% català que s'ha guanyat un ferm lloc en el mercat. Està especialitzada en la fabricació de fils tècnics per al sector tèxtil, producte que troba aplicació en sectors tan diversos com el de la moda, la decoració, l'equipament esportiu tècnic o la indústria. Per concretar algunes referències, destacar que Fitlene és avui líder en diversos segments, com el de productes de microfibra per al sector de la neteja, així com en fils per cortinatges i moquetes.

Qualitat, agilitat i proximitat

Amb els seus dos socis, Joaquim Pons i Joaquim Subirana, al capdavant, Fitlene treballa des de Catalunya amb una clara vocació exportadora. L'empresa exporta actualment el 35% de la seva producció, amb previsió de superar el 50% el 2015. Per aconseguir-ho, ja orienta part dels seus esforços a donar-se a conèixer en nous mercats, participant en les principals fires internacionals del sector. De moment, ja ha aconseguit comercialitzar els seus productes en 10 països de tres continents (Europa, Àfrica i Amèrica), el que en absolut vol dir que descuidi el mercat espanyol, en què també treballa per consolidar el seu posicionament. Tot això amb el suport i bon fer del seu equip, el seu principal actiu i fortalesa. "En Fitlene tots unim forces orientats a un objectiu comú, que és el de posicionar cada dia millor els nostres productes i créixer com a empresa. Il·lusió, entusiasme, esforç i entrega són els valors sobre els quals se sustenta la nostra filosofia empresarial ", asseguren els socis de Fitlene, companyia que registra creixements anuals al voltant del 15-20% des de 2008, amb una previsió de facturació de més de 3 milions d'euros el 2013.

Amb una qualitat tècnica i una regularitat en la producció comparable a la que podria oferir una gran multinacional, Fitlene aprofita els avantatges de ser una Pime per oferir als seus clients el valor de la proximitat en el tracte, agilitat en el servei i una gran flexibilitat per adaptar-se a cada necessitat concreta. "Ser petits és la nostra grandesa", apunten els responsables de Fitlene, al que se suma una clara aposta per la qualitat, que aquesta empresa treballa des de la transformació de la matèria primera i que passa per atendre cada preferència pel que fa a tipologia de producte , format i quantitats, realitzant a més el seguiment de cada projecte de principi a fi. "Un client ben atès sempre respon i en Fitlene volem mantenir a tots els que tenim a la nostra cartera".

A més de compromís amb el client, Fitlene mostra un clar compromís social. En el marc de la Responsabilitat Social Corporativa, l'empresa participa en diferents accions, com l'edició del llibre Relats Solidaris de l'Esport; o el patrocini a persones amb dificultats per accedir a l'esport.

LA NOSTRA MAJOR IL·LUSIÓ: LA SATISFACCIÓ DEL CLIENT